BOGDAN DIACONU: ”Românii au acum o alternativă reală la ultimii 25 de ani de politică antinațională”

diaconu-rica-petrescuReporter: Cum s-a născut Partidul România Unită?

Bogdan Diaconu: S-a născut din credinţa mea în nevoia de a unifica forţele acestui popor în jurul unor idealuri comune, după ce, timp de 25 de ani, toată clasa politică i-a divizat pe români, i-a împărţit în stânga şi în dreapta, în băsişti şi antibăsişti, în pro şi contra, îndemnându-i să lupte între ei în loc să lupte cu cei care vindeau ţara pe nimic. Partidul România Unită reprezintă locul în care naţiunea, credinţa şi ţara sunt una şi toţi ne asumăm responsabilitatea de a le sluji, nu bazaţi pe interese partizane, ci dedicaţi valorilor fundamentale ale poporului român.

R.: Sunteţi primul şi singurul parlamentar care a plecat din PSD când acest partid se află pe culmile puterii. De ce?

B.D.: Ştiu că lumea se aşteaptă de la politicieni să îşi urmărească doar propriile interese, aşa încât privit din acest unghi gestul meu nu are nici un sens. Ursul nu pleacă de la miere şi nici câinele de la măcelărie, sunt două proverbe care sunt repetate în momentul în care se discută relaţia politicianului român cu puterea şi cu guvernarea. Tocmai acest lucru trebuie schimbat în clasa politică, pentru că, plecând de la acest oportunism am ajuns ca din a şaptea ţară din Europa să ne batem pentru ultimul loc cu Bulgaria. Eu am crezut în ceva atunci când am intrat în politică şi mi-am manifestat acea credinţă pe toată durata activităţii mele publice fără întrerupere, indiferent de indicaţiile unora şi ale altora. Am devenit incomod, dar am conştiinţa curată că mi-am îndeplinit menirea. În Parlament am respectat votul românilor din 2012, care nu ne-au trimis acolo nici să băgăm din nou UDMR la guvernare, după ce am criticat PDL pentru că a făcut acest lucru, nici să exportăm Roşia Montană la preţ de dumping, nici să ne opunem Justiţiei. Aşa că nu am votat niciodată legile controversate şi care încălcau votul şi încrederea acordată de alegători. În cele din urmă, după ce am atras atenţia asupra pericolului de a aduce UDMR la guvernare şi de a-i păstra cocoţaţi pe liderii maghiari pe funcţii importante în statul român în timp ce ei luptă pentru desfiinţarea şi destabilizarea României, am decis să trag un semnal de alarmă că PSD face jocurile iredentismului maghiar, tolerând comportamentul iresponsabil al UDMR pe tema autonomiei teritoriale. Nu puteam să girez coaliţia omuleţilor verzi de la UDMR care, la fel ca separatiştii ruşi din Ucraina, umblă prin Transilvania agitând enclavizarea etnică în deplin acord cu planurile Rusiei de destabilizare a zonei, aşa cum, mai ieri, a descoperit şi Center for Eurasian Strategic Intelligence de la Londra, care a făcut „marea dezvăluire” că agenţii ruşi colaborează cu liderii maghiari pentru atragerea Transilvaniei în jocul secesionismului. Această mare dezvăluire a fost băgată în seamă de presa din România doar acum pentru că a venit de la Londra, eu o tot spun de când Viktor Orban ghidonează UDMR în direcţia autonomiei etnice, dar marii „lideri de opinie” spun că sunt „extremist”. Uite că acum şi acest grup de analiză de la Londra a devenit extremist ca şi mine şi a descoperit pericolul ruso-maghiar pentru România! Vorba aceea, nimeni nu e profet în ţara lui…

R.: Ce planuri aveţi cu Partidul România Unită şi cum vă veţi poziţiona la alegerile prezidenţiale?

B.D.: Partidul România Unită va participa la alegerile locale şi parlamentare din 2016 când le vom arăta românilor un alt fel de a face politică, aşa cum ei îşi doresc, cu aleşii la dispoziţia cetăţenilor şi nu invers. Vom lua un rezultat bun la locale şi la parlamentare având în vedere că potenţialul nostru electoral la această oră este între 15 şi 25 la sută, iar acest lucru ne va permite să facem dovada modului nou de gândire şi de acţiune pe care îl propunem românilor. Prezidenţialele din acest an sunt deja un eşec pentru România, este o competiţie între non-valori, de aceea nu vom susţine pe nimeni. Le vom recomanda susţinătorilor noştri fie să stea acasă, fie să meargă la vot şi să scrie Ţepeş pe buletinul de vot, pentru ca mesajul pentru actuala clasă politică să fie clar: e expirată şi nu mai reprezintă pe nimeni, dacă a avut vreodată această intenţie, nu crede în nimic şi nu vrea nimic pentru România, ci numai pentru binele propriu. Ajunge!

R.: Că tot veni vorba, cum aţi ajuns să îl puneţi pe Vlad Ţepeş pe sigla oficială a Partidului România Unită?

B.D.: Mesajul nostru este cel de justiţie socială, iar cel care întruchipează cel mai bine această aspiraţie a poporului român este tocmai Vlad Ţepeş. Este şi o mişcare de recuperare a valorilor româneşti şi de corectare a imaginii false care i s-a făcut lui Ţepeş pentru că îşi apăra ţara cu metode dure. În afară de acest adevărat blazon al românităţii reprezentat de celebrul domnitor, am pus pe siglă şi harta României reîntregite, pentru că Partidul România Unită îşi asumă rolul istoric de a realiza unificarea celor două state româneşti, despărţite artificial de o graniţă trasată de alţii şi care nu are nici o justificare reală.

R.: În ce stadiu sunteţi cu organizarea partidului?

B.D.: Avem strânse aproape toate semnăturile, urmează să le depunem la Tribunalul Bucureşti împreună cu actele constitutive, iar între timp o să începem lansarea de filiale peste tot în ţară. Avem mulţi entuziaşti care mi-au cerut tabelul cu semnături pe Facebook sau pe blog, l-am postat acolo şi ei îmi trimit prin poştă câte semnături au reuşit să strângă fiecare. Este un entuziasm molipsitor şi care ne arată că am luat decizia corectă înfiinţând Partidul România Unită. Românii aveau nevoie să fie reprezentaţi şi apăraţi cu adevărat, nu doar din vorbe contrazise ulterior de fapte. Aceşti români sătui de minciuni şi de umilinţa la care a fost supusă ţara noastră în ultimii 25 de ani vin alături de noi din toată ţara, dar şi din diaspora, din toată lumea. Avem şi filiala Basarabia, condusă de unionistul Gheorghe Viţă, iar pe acel pământ românesc vom dezvolta cea mai puternică organizaţie a unui partid românesc din afara graniţelor ţării. Graniţelor de acum ale ţării, pentru că împreună cu acea filială vom lupta pentru ca separarea falsă dintre România şi Republica Moldova să dispară şi să ne regăsim cu toţii în interiorul aceluiaşi stat român.

(”Puterea”, 11 septembrie 2014)

Categorii: Naționalism, Politică - Partidul România Unită | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „BOGDAN DIACONU: ”Românii au acum o alternativă reală la ultimii 25 de ani de politică antinațională”

  1. Pingback: BOGDAN DIACONU: ”Românii au acum o alternativă reală la ultimii 25 de ani de politică antinațională” | VLAD HOGEA | radupopescublog

  2. Pingback: Cum s-a născut Partidul România Unită. INTERVIU cu Bogdan Diaconu | Ziaristi Online

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

