RESTITUIRI: VLAD HOGEA – ”MĂ ATACĂ UN PĂCĂLICI” (2004)

Vineri dimineață,toma-roman-jr-descalceste-istoria-18455440.gif Toma Roman jr. m-a atacat, golănește, în săptămânalul patronat de Mircea Dinescu, ”Aspirina Săracului”. N-am de gând să răspund la această copită (”Vax Hogea, crema Gladys”) în vreun fel sau altul: nu pot polemiza decât cu cei care merită, or respectivul autor, dacă dăm deoparte stridența de limbaj și complexele grave de inferioritate, se descompune instantaneu, arde de la sine, într-o combustie spontană. Înjurăturile groase la adresa mea (nu le mai reproduc, că oricum nu mă pun la mintea lui!) mă lasă rece și, oricum, ar fi o pledoarie ”pro domo”. (…) Toma Roman jr., refugiat în vreun colț de closet, ca să-și scrie imundele ”pamflete” (?!), va rămâne același: un ”Gollum” de București, descins, parcă, din ”Stăpânul Inelelor”, urât la chip și la suflet. Asemenea creaturi nu de o replică au nevoie, ci de compasiunea noastră sinceră pentru trauma pe care o trăiesc, pentru neîmplinirea lor, pentru pizma cu care îi tratează pe cei care duc o viață normală, de oameni deplini.

(”Tricolorul”, 12 iunie 2004)

Categorii: Politică - Partidul România Unită, Restituiri, Viaţa mea, cărţile mele | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

